
Pražská centrála Allianz
Online marketingová agentura H1.cz vyhrála výběrové řízení pojišťovny Allianz na kompletní péči o placené kampaně i optimalizaci pro vyhledávání (SEO). Spolupráci předcházela detailní vstupní analýza. „Od partnerství si slibujeme rozvoj stávajících aktivit a výkonnou spolupráci s expertním týmem H1,“ říká Ondřej Fronček, online marketing specialista Allianz.
V PPC se agentura H1.cz zaměří na pokročilou práci se skripty a remarketingovými publiky. V SEO chce zlepšovat především dohledatelnost produktů. Agenturní specialisté připraví i nové vstupní stránky a zaměří se na pokročilejší práci s obsahem. Konzultanti UX mají prozkoumat konverzní cesty a navrhnou úpravy, díky nimž bude web přehlednější, přívětivější pro návštěvníky a tím pádem i konverznější.
„Za klíčové považujeme, že budeme pečovat jak o SEO, tak o PPC. Můžeme tak vyladit nejen každou vertikálu zvlášť, ale zároveň těžit i z jejich synergie. A zabránit kanibalizaci, tedy ‚vyžírání‘ organické návštěvnosti placenými kampaněmi a zbytečnému plýtvání penězi klienta,“ tvrdí Jan Krůza, account manažer H1.cz.

Jakub Železný už v ČT nebude moderovat Události. Střídá ho Josef Kvasnička

TV Nova uvede komediální krimi Policie Hvar. Jedna rodina půjde dvakrát týdně

Nový den na CNN Prima News moderují Daniela Habešová a Marek Kafka

Petra Fundová: Burda přidá nový web s recepty z BBC Good Food
