“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Polcar ředitelem obchodu Burdy, střídá Poláka

Dosavadní manažer Mladé fronty Karel Polcar má konkurenční Burdě pomoci s inzercí.

Karel Polcar

Karel Polcar

K pondělí 2. května nastoupí do časopisového vydavatelství Burda Praha jako obchodní ředitel Karel Polcar, v letech 2009 až 2010 generální ředitel vydavatelství Mladá fronta, v roce 2013 šéf její televize Metropol a dosud předseda představenstva Mladé fronty. Předtím jedenáct let dělal v českém Ringieru.

V Burdě, která před časem pohltila konkurenční Hachette Filipacchi 2000 a nyní v Česku vydává 40 časopisů, bude Polcar zodpovídat za inzerci v tisku, na internetu a z propagačních akcí pořádaných vydavatelstvím. Zodpovídat má také za divizi Customized Publishing.

Generální ředitelka Burdy Praha Petra Fundová od Polcara očekává, že “nastartuje nové projekty pro všechny platformy, které kolem našich značek budujeme”. Nově příchozího manažera vyměnila za dosavadního obchodního ředitele Lukáše Poláka. Ten v Burdě dělal tři roky, ve firmě oficiálně končí s dubnem, ale jeho pravomoci už dočasně převzaly Markéta Jelínková a Anna Říhová.