Polská mediální skupina Agora investuje 4,4 miliony eur (asi 112 milionů Kč) do brněnského startupu ROI Hunter, který založil a řídí Karel Tlusťák. Agora za investici získá ve dvou kolech menšinový podíl 24 % výměnou za navýšení základního kapitálu, tým zakladatelů - Tlusťák a jeho nejbližší spolupracovníci Zdenko Zvada, Pavel Šafařík, Milan Janoštík, Roman Šedivý a Lukáš Krejča - zůstává majoritním vlastníkem firmy.
Startup ROI Hunter, který se oddělil od Tlusťákovy digitální agentury Business Factory, se zaměřuje na prodej internetové reklamy v sítích Facebook a Google, dvou stěžejních hráčů světového onlinu, přičemž současné technologické reklamní platformy založené na real-time biddingu považuje za netransparentní. Pracuje se stovkami velkých a tisíci malých a středních společností v oblasti e-commerce. Ty vede k inzerci na Facebooku či v Google Display Network přímo bez přeprodejců.
Investici od Agory chce ROI Hunter využít, aby pokračoval v rychlém růstu a vývoji, přibrat lidi a rozšířit se do dalších zemí. Startup vznikl a sídlí v Brně, pobočky má v Praze, Varšavě, Dubaji, Singapuru a Sao Paulu. Aktuálně uvádí 90 zaměstnanců a postupně chce k zajištění expanze na nové trhy a posílání stávající pozice najmout dalších 30 lidí. Rozšíření se plánuje hlavně ve Velké Británii, USA a Asii.

Jakub Železný už v ČT nebude moderovat Události. Střídá ho Josef Kvasnička

TV Nova uvede komediální krimi Policie Hvar. Jedna rodina půjde dvakrát týdně

Petra Fundová: Burda přidá nový web s recepty z BBC Good Food

TV Prima nasadí seriály Malá velká liga, Na vlnách Jadranu a show Hubne celá vesnice
