Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Polská Agora dá přes 100 milionů do ROI Hunteru

Karel Tlusťák

Karel Tlusťák

Polská mediální skupina Agora investuje 4,4 miliony eur (asi 112 milionů Kč) do brněnského startupu ROI Hunter, který založil a řídí Karel Tlusťák. Agora za investici získá ve dvou kolech menšinový podíl 24 % výměnou za navýšení základního kapitálu, tým zakladatelů - Tlusťák a jeho nejbližší spolupracovníci Zdenko Zvada, Pavel Šafařík, Milan Janoštík, Roman Šedivý a Lukáš Krejča - zůstává majoritním vlastníkem firmy.

Startup ROI Hunter, který se oddělil od Tlusťákovy digitální agentury Business Factory, se zaměřuje na prodej internetové reklamy v sítích Facebook a Google, dvou stěžejních hráčů světového onlinu, přičemž současné technologické reklamní platformy založené na real-time biddingu považuje za netransparentní. Pracuje se stovkami velkých a tisíci malých a středních společností v oblasti e-commerce. Ty vede k inzerci na Facebooku či v Google Display Network přímo bez přeprodejců.

Investici od Agory chce ROI Hunter využít, aby pokračoval v rychlém růstu a vývoji, přibrat lidi a rozšířit se do dalších zemí. Startup vznikl a sídlí v Brně, pobočky má v Praze, Varšavě, Dubaji, Singapuru a Sao Paulu. Aktuálně uvádí 90 zaměstnanců a postupně chce k zajištění expanze na nové trhy a posílání stávající pozice najmout dalších 30 lidí. Rozšíření se plánuje hlavně ve Velké Británii, USA a Asii.