Polský řetězec CCC a německý HR Group podepsaly koncem roku 2018 dohodu a zahájili tak obchodní a kapitálovou spolupráci. Expanze CCC v Německu postupovala pomaleji a se slabšími výsledky oproti původním předpokladům. Obchodní transakce mezi oběma společnostmi spočívá ve výměně akcí CCC Germany za 30,5% podíl v HR Group. CCC tím získá významný podíl na německém trhu, kde se jí doposud nepodařilo získat takové postavení jako na příklad na českém trhu, a HR Group bude těžit z výrobní a kupní síly skupiny CCC.
Hamm-Reno Group (HR Group) se skládá ze dvou základních obuvnických společností. Jednu část tvoří retail, který provozuje 363 prodejen pod značkou Reno, hlavně v Německu, Rakousku a Švýcarsku. Druhá část Hamm se zabývá velkoobchodní činností ve více než 2.090 prodejních místech typu Metro, Tesco a další. Společnost funguje víc než 130 let a má silné postavení na německém trhu.
Dle dohody budou oba subjekty od sezony podzim/zima 2019 spolupracovat mimo jiné v oblasti nákupu obuvi z továren CCC a od dalších výrobců. V rámci transakce CCC prodá společnost CCC Germany za nominální částku a zároveň zapůjčí na restrukturalizaci své sítě prodejen, z nichž velká část bude rebrandována na Reno.
Skupina CCC loni v květnu získala 70 % akcií švýcarské firmy Karl Vögele, která je druhým hráčem na švýcarském obuvnickém trhu a nejstarší švýcarskou síti s obuví. Přítomnost společnosti CCC v zemích regionu Německo, Rakousko, Švýcarsko je díky těmto transakcím postavena na silných místních značkách. Společnost se nyní bude zaměřovat na spolupráci, synergii a ziskovost svých podniků v těchto zemích. Zároveň se CCC jako skupina (včetně HR Group, Eobuvi a Vögele) stane největším obuvnickým prodejcem neznačkové obuvi.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
