Polské ministerstvo hospodářství spustilo v Česku kampaň Made in Poland, kterou tu propaguje polské značky. Vláda sousední země u nás tak chce povzbudit české podniky ke spolupráci s polskými firmami. Kampaň v Česku zahrnuje reklamu v tisku (MF Dnes, Instinkt, Obchod & finance, Reflex), na internetu, venkovní reklamu (v letištních halách, v areálech letisek a v jejich blízkosti formou billboardů, bigboardů, CLV) a PR aktivity. Potrvá tady do konce roku. Bude současně probíhat také v Německu a na Ukrajině. V příštím roce se rozšíří do Ruska a Číny.
V Česku se propagují polské vývozní speciality v oboru biotechnologického a farmaceutického průmyslu, výroby dveří a oken, stavebnictví a obranného průmyslu. „Předpokládáme, že informace o polských značkách se prostřednictvím kampaně rozšíří mezi zahraničními investory a ukáže přednosti výrobků našeho hospodářství,“ podotkla náměstkyně ministra hospodářství Ilona Antoniszyn-Klik.
Kampaň polského ministerstva financuje Evropská unie v rámci Operačního programu podnikání a inovace pro období 2007-2013. Za koncepci a realizaci zodpovídají mediální dům Arena, Headlines Porter Novelli s partnerskou kanceláří v Česku a kreativní agentura What.