Polský obuvnický řetězec CCC otevřel novou prodejnu v teplické Olympii. Její dominantou jsou velké lightboxy ve výlohách a za pokladnou zobrazující aktuální kolekci i probíhající akce, uvnitř prodejny pak velké LED panely zakomponované do konstrukce regálů na obuv. „Nová koncepce, kterou jsme použili i v Teplicích, má za úkol zákazníka zaujmout. Vystavení velkého množství produktů ve výloze je zastaralým způsobem prezentace. Zákazníci dnes reagují daleko lépe na výrazné vizuální podněty. Další nezbytností je přehledné vystavení produktů,“ míní manažerka marketingu CCC Veronika Sajdoková.
CCC od začátku roku otevřelo sedm nových prodejen - v Jirkově, Hodoníně, Ostravě, Českých Budějovicích, Benešově, Příbrami a v olomouckém obchodním centru Haná. Další čtyři - včetně teplické - pak byly přemístěny do větších obchodních prostor. Všechny nové a relokované pobočky pomohly řetězci s obuví zvětšit celkovou prodejní plochu o 7.500 metrů čtverečních. Ve všech funguje služba Rezervuj & vyzvedni, kterou CCC zavedlo letos na podzim.

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

V čele CNN Prima News končí Pavel Štrunc, zpravodajství Primy povede Martin Švehlák
