Ponožky pod stromeček? O2 Media pomáhá dobročinnými kampaněmi

Nejhoršími dárky pod stromečkem jsou měkké dárky nebo ponožky? Ty od neziskové organizace Elpida určitě ne. A díky reklamním kampaním O2 Media ví nyní nejen o „ponožkách od babiček“ téměř 1,5 milionu lidí.

„Celkem jsme letos odbavili pět dobročinných kampaní pro neziskovou organizaci Elpida. První jsme realizovali na jaře a jejím cílem bylo vybrat co nejvíce finančních prostředků pro rozšíření Linky seniorů, která odbavuje víc než 200 hovorů za den. Přesto se v jarním náporu spousta seniorů nedovolala,“ vysvětluje Zuzana MarkováO2 Media a dodává: „Abychom lidem přiblížili, jak se osamělé babičky a dědečci na jaře cítili, připravili jsme spolu se společnostmi Motionlab a Motionhouse personalizované video. To jsme pak rozeslali prostřednictvím MMS zpráv na zákazníky O2.“

V červnu pak O2 Media ve spolupráci s TV Seznam realizovalo kampaň, která měla upozornit seniory na to, jak se bezpečně chovat na internetu. Od léta se pak O2 Media zaměřilo na kampaně prodejní, které měly podpořit vydávání časopisu Vital, provoz již zmíněné Linky seniorů a projekt Ponožky od babičky. Na jejich podporu O2 Media rozeslalo víc než jeden milion direct e-mailů.

Během roku 2020 tak oslovilo O2 Media reklamními sděleními Elpidy skoro 1,5 milionu lidí.

MMS pro Elpidu od O2 Media

MMS pro Elpidu od O2 Media

„Díky spolupráci s O2 Media jsme měli možnost oslovit s našimi produkty a službami statisíce zákazníků O2. Například newsletter zasílaný prostřednictvím direct e-mailů se ukázal být neuvěřitelně efektivním nástrojem. Po každé rozesílce jsme to mohli vidět na našem e-shopu, objednávky se vždy ztrojnásobily,“ popisuje Jiří Hrabě, ředitel neziskové organizace Elpida.

Nezisková organizace Elpida pomáhá seniorům zůstat samozřejmou, sebevědomou a respektovanou součástí společnosti, podporuje je ve všech krizových situacích a také v jejich aktivním životě. Elpida provozuje dvě vzdělávací a kulturní centra pro seniory z celé Prahy, Linku seniorů 800 200 007, vydává časopis Vital a v neposlední řadě pod značkou Ponožky od babičky prodává ručně pletené ponožky od víc než dvou stovek babiček.

MMS pro Elpidu od O2 Media

MMS pro Elpidu od O2 Media

Pokud někdo váhá, co pořídit blízkým pod stromeček, pár ručně pletených ponožek nebo předplatné časopisu Vital by mohlo být jasnou volbou.

Text je součástí placené spolupráce se společností O2 Media