Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Popai Masters Certified

Asociace Popai pořádá další z programů pro profesionály marketingu v místech prodeje.

Sdružení Popai společně s agenturou Global Marketing srdečně zve na další ze svých certifikovaných programů Popai Masters Certified, který nabízí vzdělávání profesionálů v oboru marketing v místech prodeje.

Kdy a kde

Akce proběhne ve čtvrtek 25. června 2015 od 10 do 16 hodin v prostorách Global Centra na Podkovářské 674/2 v Praze 9. Občerstvení je samozřejmostí.

O čem

Seminář účastníky seznámí s aktuálními klíčovými tématy v oboru shopper marketing a komunikace v místech prodeje, o kterých promluví zahraniční i domácí hosté. Vystoupí generální ředitel německé Neuromerchandising Group Bert Ohnemüller, šéfka maďarské pobočky Popai Ildikó Kátai, manažeři z Plzeňského Prazdroje či IBM nebo odborník z KPMG.

 

Program kurzu

 Moderuje Daniel Jesenský, prezident Popai Central Europe  

  • Mozek a duše v nákupním košíku – nejnovější poznatky a potenciál neuromarketingových přístupů v shopper marketingu
    Bert Ohnemüller, Neuromerchandising Group, Německo
  • Shopper engagement study Hungary  – inspirace výsledky unikátního výzkumu nakupování
    Ildikó Kátai, Popai Maďarsko
  • Nové trendy v použití dat pro řízení značky a zákaznické zkušenosti v místě prodeje formou případových studií
    Vlastimil Jakimič, client service leader pro Česko a Slovensko, Dunnhumby
  • Future retailing očima světového technologického leadera
    Martin Dvořák, marketing & communications director, IBM Czech Republic and Central Region
  • Shopper insights pro bezchybnou exekuci v místě prodeje
    Jan Šolta, shopper marketing manager offtrade, Plzeňský Prazdroj
  • Emoce online & offline – řízení emocí v rámci zákaznického zážitku na cestě za lepšími prodeji, změna zákaznického chování ve prospěch značky
    Michal Osuský, associate manager, management consulting, KPMG Česká republika

 Změna programu vyhrazena

Pro koho

Akce je určena pro zkušené manažery (vyšší střední a top management) z řad maloobchodníků, značkových výrobců a dodavatelů instore marketingových řešení. Účastníci semináře budou mít jedinečnou příležitost získat nové unikátní informace a praktické inspirace ve sféře instore komunikace.

Co si odnesete

Na závěr programu každý účastník obdrží certifikát o absolvování kurzu Popai Masters Certified a k tomu publikaci Průvodce oborem marketing at retail 2015.

Vstupné

Cena kurzu je 9.599 Kč včetně DPH. K mání je jen 30 míst.

Online vstupenky

Kdo organizuje

Organizátorem akce je Popai Central Europe, středoevropská pobočka světové asociace Popai, která reprezentuje obor marketingu v místech prodeje a pracuje pro profesionály, kterých se tento obor dotýká – pro výrobce a dodavatele komunikačních prostředků v instore, digitálních médií, pro zadavatele reklamy, reklamní agentury a zástupce maloobchodu.

Jednou z hlavních aktivit české pobočky asociace Popai je kontinuální vzdělávací program, který zahrnuje semináře, certifikované kurzy, workshopy, mezinárodní konferenci Popai fórum. K dalším významným projektům patří informační servis, oborové soutěže, networking, průzkumy, které zkoumají účinnost marketingové komunikace v místech prodeje, analyzují nákupní chování a trh instore komunikace.

Máte nejasnost ohledně lístků? Pište

Lucie Vaníčková
email vanickova@mediar.cz

Na koho se obracet ohledně obsahu akce

Daniela Krofiánová
email dkrofianova@popai.cz, telefon 775 989 853

Marcela Pazourková
email mpazourkova@popai.cz, telefon 608 257 701