Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Publicistika Bez cenzury s Radkem Johnem startuje 5. března, půjde vždy v úterý od 20 hodin

Soukupova televize Barrandov využila politika Johna pro pořad, který ho kdysi zpopularizoval na konkurenční Nově.

Radek John v květnu 2010. Foto: MF Dnes / Jan Zátorský / Profimedia

Radek John v květnu 2010. Foto: MF Dnes / Jan Zátorský / Profimedia

Silné soupeře na konkurenčních stanicích si vybrala televize Barrandov pro svůj nový publicistický týdeník Bez cenzury s poslancem, pražským zastupitelem a končícím předsedou Věcí veřejných Radkem Johnem. Pořad podle programových plánů magazín nasadí na úterky, do času, kdy Nova dává populární Ordinaci v růžové zahradě a Prima Nikdo není dokonalý - poprvé půjde 5. března ve 20 hodin.

Potrvá 50 minut a Barrandov ho v programových plánech popisuje slovy „Radek John o vinících součastného marasmu bez pardonu a beze strachu“.

Programový plán Barrandova s pravopisnou chybkou

Programový plán Barrandova s pravopisnou chybkou

iHNed.cz už dřív napsal, že John - od listopadu zaměstnanec vydavatelství Empresa Media mediálního podnikatele Jaromíra Soukupa, jemuž patří kromě televize Barrandov i časopis Týden či mediální agentura Médea - má publicistiku natáčet i moderovat.

Logo pořadu Bez cenzury, které si Barrandov zaregistroval

Logo pořadu Bez cenzury, které si Barrandov zaregistroval

John svůj nový výtvor neváhal přirovnat ke slavné publicistické hodinovce americké televize CBS. „Bude to investigativní pořad typu 60 Minutes, ze kterého vychází i Na vlastní oči. Já ho dramaturguju, uvádím a budu točit i reportáže, pokud se najde čas,“ řekl webu John.

Na vlastní oči vysílané v letech 1994 až 2009 na televizi Nova ho zpopularizovaly a vynesly do politiky, kde Johnovu tvář využil Vít Bárta.