V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Porotě PIAF předsedá Moutran z Emirátů

Zástupce v porotě festivalu bude mít berlínský Heimat, Pilsner Urquell či Facebook.

Ramzi Moutran

Ramzi Moutran

Ve dnech 25. až 27. května proběhne v Praze už 6. ročník reklamního festivalu Prague International Advertising Festival (PIAF). Už se ví, kdo bude předsedat jeho porotě: bude to kreativní ředitel agentury Memac Ogilvy & Mather ze Spojených arabských emirátů Ramzi Moutran. Mezi porotci se objeví stratég Wieden & Kennedy Nick Docherty, Myles Lord z berlínského Heimatu či Xavier Beauregard, jehož vysílá francouzský Leo Burnett, dále zástupci korporací, konkrétně global brand manager Pilsner Urquell Petr Dvorak z Londýna nebo creative strategist Facebooku pro oblast Evropy, Středního Východu a Afriky Ryszard Sroka.

Soutěžní práce bude možné přihlašovat od začátku února do 4. dubna, shortlisty by pak měly být zveřejněny na počátku května. Soutěží se ve 12 kategoriích, které nekopírují jednotlivé mediatypy, ale jdou od marketingových konceptů značky přes kreativní formy komunikace a mediálního plánování až po podporu prodeje.

Festival tradičně sestává též z dvoudenní odborné konference pro marketéry i odborníky na komunikaci. Konferenci uzavře předávání cen vítězům a vyhlášení Agentury roku.

Jeden z propagačních vizuálů letošního ročníku reklamního festivalu PIAF

Jeden z propagačních vizuálů letošního ročníku reklamního festivalu PIAF