Portál Tiscali začal podporovat slevový server Zapakatel.cz

Tiscali slibuje serveru Zapakatel.cz poskytnout know-how, marketing a technologie. Slevový server odstartoval v srpnu 2010, měsíčně osloví až 130 tisíc návštěvníků a dosud jim ušetřil přes 85 milionů korun.

Zapakatel.cz. Foto: Tiscali

Zapakatel.cz. Foto: Tiscali

Portál Tiscali.cz začal podporovat slevový server Zapakatel.cz, jeho denní nabídky se budou zobrazovat napříč všemi weby v portfoliu Tiscali.

Provozovatelé obou služeb, společnosti Tiscali Media a Spojka Group, totiž začali úzce spolupracovat. Tiscali slibuje serveru Zapakatel poskytnout know-how, marketing a technologie.

„Pro provozovatele portálu jde o službu, kterou je praktické mít v portfoliu,“ tvrdí Daniel Dočekal, který v Tiscali Media dělá ředitele pro strategie a obsah. „Rozhodnout se zda spustit vlastní slevový server, nebo se vydat cestou spolupráce s někým jiným, nebylo jednoduché. Po řadě analýz jsme si vybrali druhou variantu,“ doplnil.

Zapakatel si od spolupráce slibuje řádově víc návštěvníků. „Trh slevových serverů je přeplněný a Zapakatel.cz má zájem výrazně růst,“ prohlásil marketingový manažer serveru Tomáš Carba.

Slevový server Zapakatel.cz byl spuštěn v srpnu 2010 a nabízí denní slevy v šesti českých městech. Má i slovenskou verzi. Měsíčně osloví až 130 tisíc návštěvníků (unikátní návštěvníci podle Google Analytics). Prostřednictvím slev uživatelé Zapakatel.cz dosud ušetřili přes 85 milionů korun.

Sdílejte