Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Porybného vydavatelství Práva loni zůstalo ve ztrátě, činila 10 milionů Kč

  • ČTK
  • 24. 05. 2013 12:44

Společnost Borgis, vydavatel deníku Právo, loni snížila ztrátu na 9,974 milionu Kč z předloňských 12,6 milionu Kč. Vyplývá to z pozvánky na valnou hromadu, která se bude konat na konci června. O tržbách firma neinformovala. Předloni, kdy se Borgis propadl do ztráty, vykázal výnosy 732,5 milionu Kč.

Zdeněk Porybný, dlouholetý šéfredaktor a majitel Práva, zde na archivní fotografii z roku 1992. Foto: ČTK/Novák Tomáš

Zdeněk Porybný, dlouholetý šéfredaktor a majitel Práva, zde na archivní fotografii z roku 1992. Foto: ČTK/Novák Tomáš

Kvůli trvale rostoucím výrobním nákladům a poklesu příjmu z inzerce Borgis na začátku května přistoupil ke zvýšení ceny pondělního, čtvrtečního a pátečního vydání Práva ve volném prodeji o 1 Kč. Předplatitelů se se zvýšení ceny nedotklo.

Právo je dlouhodobě třetím nejčtenějším deníkem po Blesku a Mladé frontě Dnes, aktuálně má 369 tisíc čtenářů. Borgis dále ve spolupráci s portálem Seznam.cz provozuje zpravodajský server Novinky.cz a bulvár Super.cz.

Většinovým majitelem Borgisu je šéfredaktor deníku Právo a předseda představenstva Borgisu Zdeněk Porybný. Ten podle účetní závěrky za rok 2010 vlastnil ve firmě podíl 91,8 %.