
Dana Běloušková, country managerka POS Media Czech Republic
Původem česká agentura zaměřená na komunikaci v místě prodeje POS Media se strategicky spojuje s firmou Empea, předním poskytovatelem promo a merchandisingových služeb na Slovensku. V Česku se oddělila servisní část POS Media, které bude dál působit pod značkou Empea CZ. Stejnojmennou, nově založenou firmu Empea CZ vlastní z 65 % POS Media, 35 % drží Miroslav Mahdal, majitel slovenské Empey.
„Tato změna neovlivnila personální složení ani jednoho oddělení. Od spojení obou firem očekávám posílení pozice na obou trzích a rozšíření působení především v oblasti merchandisingových služeb v Česku,“ říká country managerka POS Media Czech Republic Dana Běloušková. „Usilujeme do tří let o prvenství na českém i slovenském trhu,“ prohlásila.
POS Media Group se za posledních 21 let stala fullservisovou agenturou zaměřující se na komunikaci v místě prodeje a působící ve 23 zemích světa. Portfolio jejích produktů a služeb zahrnuje POS nosiče, promo aktivity, eventy, merchandising, digitální technologie, kreativní řešení a analýza dat.
Vlastníkem většinového podílu POS Media Group zůstává její zakladatel a generální ředitel Richard van het Bolscher. Menšinový podíl patří Thajcům.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
