Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

POS Media a slovenská Empea se strategicky spojí

Dana Běloušková

Dana Běloušková, country managerka POS Media Czech Republic

Původem česká agentura zaměřená na komunikaci v místě prodeje POS Media se strategicky spojuje s firmou Empea, předním poskytovatelem promo a merchandisingových služeb na Slovensku. V Česku se oddělila servisní část POS Media, které bude dál působit pod značkou Empea CZ. Stejnojmennou, nově založenou firmu Empea CZ vlastní z 65 % POS Media, 35 % drží Miroslav Mahdal, majitel slovenské Empey.

„Tato změna neovlivnila personální složení ani jednoho oddělení. Od spojení obou firem očekávám posílení pozice na obou trzích a rozšíření působení především v oblasti merchandisingových služeb v Česku,“ říká country managerka POS Media Czech Republic Dana Běloušková. „Usilujeme do tří let o prvenství na českém i slovenském trhu,“ prohlásila.

POS Media Group se za posledních 21 let stala fullservisovou agenturou zaměřující se na komunikaci v místě prodeje a působící ve 23 zemích světa. Portfolio jejích produktů a služeb zahrnuje POS nosiče, promo aktivity, eventy, merchandising, digitální technologie, kreativní řešení a analýza dat.

Vlastníkem většinového podílu POS Media Group zůstává její zakladatel a generální ředitel Richard van het Bolscher. Menšinový podíl patří Thajcům.