Spolek profesionálů PR Klub zveřejnil výsledky letošního ročníku oborového ocenění Mluvčí roku. Vinou opatření proti koronaviru byl slavnostní galavečer nahrazen předáváním cen v ateliéru.
Ocenění Nejlepší mluvčí veřejného sektoru získala Jana Poštová ze Zdravotnické záchranné služby hl. m. Prahy. Na druhém místě skončil Ladislav Šticha z Bezpečnostní informační služby. Třetí příčku obsadil Jan Papež, místopředseda a mluvčí Asociace cestovních kanceláří ČR.

Jana Poštová
Nejlepším mluvčím soukromého sektoru se stal Václav Koukolíček, manažer externí komunikace Tesco Stores ČR. Na druhém místě skončil Ladislav Kříž, manažer útvaru komunikace ČEZ, a na třetím Patricie Šedivá, manažerka externí komunikace a vnějších vztahů Coca-Cola HBC, která téměř polovinu uplynulého roku strávila ještě v největším českém e-shopu Alza.cz.

Václav Koukolíček
PR týmem roku byl vyhlášen tým korporátní komunikace Plzeňského Prazdroje. Ocenění za 2. místo převzali zástupci mediálního útvaru ČEZ a na 3. místě skončil tým externí komunikace České spořitelny.

Zleva Magdalena Karlova, Zdeněk Kovář a Kateřina Zejda Králová jako vyslanci Plzeňského Prazdroje
„Role profesionálů v oblasti komunikace a vnějších vztahů je dnes nezastupitelná. Profesní cena Mluvčí roku oceňuje ty nejlepší mluvčí, manažery PR či ředitele komunikace a PR týmy, které jsou tím nejlepším příkladem, jak budovat reputaci organizací, pro které pracují,“ řekl k letošním výsledkům Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu.
„Profesionální mluvčí se projeví zejména v době krize a jako takový má pak cenu zlata. V rámci ocenění jsme proto hodnotili i přístup mluvčích k současné koronavirové krizi,” uvedl Martin Opatrný, předseda sekce mluvčích PR klubu. Letošní vítězové vzešli z celkem 102 nominací. V porotě zasedli odborníci na komunikaci a PR, loňští vítězové Mluvčího roku a novináři.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations
