Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Poštovní spořitelna: Houbaři

Kampaň „Houbaři“ s heslem „Dohromady vše, co potřebujete“ startuje 10. října.

Era startuje další vlnu podzimních kampaní. Kromě již tradičních půjček se tentokrát objeví také nová reklama na Era produkty a služby s názvem „Houbaři“, která upozorňuje, jak je výhodné mít vše pohromadě a na jednom místě.

„V letošní podzimní kampani se chceme více zaměřit na představení značky Era jako poskytovatele komplexních bankovních služeb. Chceme klientům připomenout, že Era nabízí jednoduché, vzájemně se doplňující bankovní služby, dostupné kdykoli a kdekoli. Zároveň se připomínáme s již známým heslem – Když se známe, beze všeho vám půjčíme – kdy ‚beze všeho‘ znamená nejen bez problémů, ale také bez poplatků,“ vysvětluje Petr Vondráček, manažer marketingu Poštovní spořitelny.

Kampaň „Houbaři“ s heslem „Dohromady vše, co potřebujete“ startuje 10. října v TV, na OOH plochách a na obrazovkách bankomatů. O týden později nastupuje kampaň Era půjčka s mottem „Když se známe, beze všeho vám půjčíme“. S touto kampaní se může každý setkat v televizi, rádiu, tisku, na internetu, obrazovkách bankomatů či ve formě venkovní reklamy.

V rámci BTL aktivit na Era půjčky proběhne od 17. října také soutěž. Za sjednání půjčky spořitelna dá voucher na zboží Alpine Pro a šanci vyhrát víkendový pobyt na horách.