Pozor: jitřní newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí.

Postprodukce PFX kupuje studio Cinepost

Na poli české postprodukce se završuje akvizice. Studio PFX, specializované na vizuální efekty a animaci pro reklamní, filmový a herní průmysl, které vlastní Jan Rybář (34 %), Jiří Mika (33 %) a Lukáš Keclík (33 %), ovládne firmu Barrandov posprodukce, vystupující pod značkou Cinepost. Rozšíří tak své služby o film a televizi. Do budoucna bude existovat už jen značka a firma PFX, která slibuje producentům audiovizuálního obsahu nabízet kompletní škálu služeb ve spojitosti s digitálními technologiemi – vizuální efekty, color grading, 3D animaci, augmentovanou realitu, vývoj mobilních her a aplikací, zázemí certifikovaného postprodukčního kina, mixážní hala Dolby.

“Se Cinepostem jsme spolupracovali dlouhodobě a vzájemně se doplňovali na mnoha projektech. Spojení je přirozeným vyústěním této spolupráce,” přiblížil Lukáš Keclík, managing partner PFX.

Lukáš Keclík

Lukáš Keclík

„Studio, které jsme tímto krokem společně vytvořili, je v Česku unikátní díky velkému přesahu za hranice běžné postprodukce,” věří Tomáš Srovnal, dosavadní ředitel Cinepostu.

Tomáš Srovnal

Tomáš Srovnal

Studio PFX naposledy pracovalo na vizuálním zpracování filmu Hurvínek a kouzelné muzeum nebo lokálních kampaních pro T-Mobile, Škodu, Staropramen či Jägermeister. Pracuje i pro zahraniční klienty. Dceřiná firma Qubix se pak zabývá vývojem mobilních aplikací, her a interaktivních instalací.

Z filmu Hurvínek a kouzelné muzeum

Z filmu Hurvínek a kouzelné muzeum

Z vánoční kampaně T-Mobilu

Z vánoční kampaně T-Mobilu

Cinepost zase spolupracoval na filmech a seriálech První republika, Habermannův mlýn, Tobruk, Kajínek a Vyprávěj či nově obrazovém i zvukovém digitálním restaurování Formanova Černého Petra. Aktuálně pracuje na filmech Palach, Zoufalé ženy dělají zoufalé věci, vánoční televizní pohádce Nejlepší přítel, seriálech Dáma a Král či Polda.