Propagační souboj mezi dvěma největšími komerčními televizemi o to, která je sledovanější, nabral novou podobu. Programový ředitel Primy Petr Vladyka si tento týden cestou do práce mohl přímo před sídlem „své“ stanice na pražské Palmovce přečíst, co si asi tak konkurence myslí o jeho prohlášení v nedávném rozhovoru pro Marketing & Media.
„Obě skupiny už jsou dnes v zásadě čistě technicky z pohledu čísel vyrovnané. To vyrovnání, o kterém jsme mluvili, je vyrovnání ve vnímání lidí, neboť Nova je stále brána jako jednička a to neprávem, a my bychom to rádi lidem vymazali z hlavy, neboť oba kanály, respektive skupiny už jsou z pohledu čísel objektivně stejně silné,“ prohlásil Vladyka poté, co Prima v létě párkrát lehce předehnala Novu v obecné cílové skupině diváků starších 15 let. A ohlásila „konec starých časů“.
„Keep dreaming, Petře!“ vzkazuje mu nyní nepodepsaný plakát na Palmovce, který užívá tentýž font jako jiné propagační materiály Novy. Poukazuje na to, že v prvním týdnu, kdy nabíhala podzimní programová schémata, Nova Primu drtivě porazila v „mladší“ cílové skupině diváků od 15 do 54 let, na níž Nova programuje a za níž Prima vykazuje pozici na trhu svým zahraničním akcionářům. V této skupině si Nova udržela prvenství i o prázdninách, které pro ni byly slabší.