Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Potravinářská komora si vybrala Omnimedii

Média pro kampaně popularizující maso a sýry nakoupí agentura Pavla Zábrodského.

Pavel Zábrodský

Pavel Zábrodský

Potravinářská komora vyhlásila vítěze veřejných zakázek na mediální podporu kampaní Poznej původ masa - pouze čerstvé je kvalitníPřírodní sýry základ zdravé výživy. Obě získala agentura Omnimedia. Konečná hodnota první zakázky činí přibližně 2,74 milionu Kč, v druhém případě pak 2,48 milionu Kč. Zakázky zahrnují nákup mediálního prostoru v tištěných médiích, na internetu a v outdooru. Agenturu Omnimedia spoluvlastní její výkonný ředitel Pavel Zábrodský (57,6 %), Jana Vrbová (32,4 %) a Daniel Kříž (10 %). 

Potravinářská komora je zájmové sdružení právnických osob z odvětví potravinářského průmyslu, které má reprezentovat obor potravinářství vůči orgánům státní správy a obdobným organizacím v zemích Evropské unie.