Poskytovatel automatizovaných marketingových řešení PPC Bee, fungující od roku 2015, mění název na Dotidot. Rebranding následuje po loňské investici od fondu Reflex Capital Ondřeje Fryce na rozvoj aplikace i celé společnosti v čele s Pavlem Vachkem. Díky Frycově investici roste i tým, během roku nastoupilo 12 nových lidí, celkem jich je 31. Produktovou novinkou je vlastní nástroj Actionable Analytics.

Dotidot vede zakladatel Pavel Vachek
Řešení od Dotidotu umožňuje obsloužit z jednoho místa celý výkonnostní marketing a momentálně je využívají tisíce klientů z více než 50 zemí světa. Rebranding má pomoci růst urychlit. V Česku má Dotidot v klientském portfoliu značky Alza, Mall, Vivantis, Zoot, Notino, Acomware, Publicis Groupe, Dexfinit, Heureka, Zboží.cz či Favi.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
