PPC Bee mění název na Dotidot, rozšiřuje tým

Rebranding má poskytovateli řešení pro výkonnostní marketing pomoci globálně růst.

PPC Bee rebranduje na Dotidot

PPC Bee rebranduje na Dotidot

Poskytovatel automatizovaných marketingových řešení PPC Bee, fungující od roku 2015, mění název na Dotidot. Rebranding následuje po loňské investici od fondu Reflex Capital Ondřeje Fryce na rozvoj aplikace i celé společnosti v čele s Pavlem Vachkem. Díky Frycově investici roste i tým, během roku nastoupilo 12 nových lidí, celkem jich je 31. Produktovou novinkou je vlastní nástroj Actionable Analytics.

Pavel Vachek

Dotidot vede zakladatel Pavel Vachek

Řešení od Dotidotu umožňuje obsloužit z jednoho místa celý výkonnostní marketing a momentálně je využívají tisíce klientů z více než 50 zemí světa. Rebranding má pomoci růst urychlit. V Česku má Dotidot v klientském portfoliu značky Alza, Mall, Vivantis, Zoot, Notino, Acomware, Publicis Groupe, Dexfinit, Heureka, Zboží.cz či Favi.