PPF spouští nový web, vytvořilo ho Symbio

Nové „doširoka otevřené digitální okno do PPF“ vznikalo v agentuře od loňského podzimu.

Web PPF od Symbia

Web PPF od Symbia

Skupina PPF spustila svou novou hlavní webovou stránku na adrese www.ppf.eu. Profiluje se jako obsahový portál a vedle obchodních sdělení přináší aktuální vhled do dalšího dění v rámci všech společností skupiny. Na webu pracoval od loňského podzimu agenturní tým Symbio Digital, který zajistil kompletní proces od návrhu struktury přes uživatelské rozhraní až po vývoj.

„Chtěli jsme vytvořit doširoka otevřené digitální okno do PPF,“ říká Ladislav Pflimpfl, který řídí značku PPF i projekt webu. „Široký záběr oborů, rozmanitost expertízy a geografická pestrost byznysu Skupiny PPF přináší na webu spoustu inspirace a zajímavého obsahu. Výzvou proto především bylo najít logickou strukturu a správnou hloubku detailu,“ doplňuje.

Web nabízí informace pro odbornou i širokou veřejnost, pro média, obchodní partnery i potenciální zaměstnance. Zahrnuje tak analytické zprávy a expertní studie, rozhovory a podcasty s lidmi z PPF, systém pro odběr aktuálních sdělení a zpráv pro novináře či zvěsti o projektech CSR, podpoře vzdělávání a komunit i o nadační práci.

Web umožňuje spravovat a sdílet obsah v multimediálních formátech přes redakční systém a zohledňuje potřeby uživatelů mobilních prohlížečů. Obsah je pomocí tagů (štítků) křížově provázán a vede návštěvníka k nahlédnutí do vícero sekcí webu podle zvolených témat nebo formátů.

„Na webu v Symbiu pracovala velká část digitální divize. Web má unikátní nešablonový design, je postavený na moderních technologiích a klade důraz na aktuální a čerstvý obsah. Šlo nám zejména o dostupnost a srozumitelnost informací, flexibilitu klienta v tvorbě obsahu a přehlednost a aktuálnost webu, díky které se uživatelé budou na web vracet,“ uzavírá Stanislava Šremrová, account manager agentury Symbio.