Tuzemská investiční skupina PPF zvýšila podíl v německé mediální společnosti ProSiebenSat.1 Media na 13,1 %, a to ve formě akcií a prostřednictvím dalších finančních instrumentů. Informovala o tom agentura Reuters s odvoláním na dnešní podání regulátorovi. Skupina PPF, vlastněná rodinou zemřelého Petra Kellnera, byla už s podílem 9,1 %, který získala v únoru, druhým největším akcionářem ProSiebenSat.1. V březnu svůj podíl navýšila na 10,1 %, koncem dubna pak na 12 %.
Největším akcionářem ProSiebenSat.1 Media zůstává společnost MediaForEurope (MFE) italského mediálního magnáta a politika Silvia Berlusconiho, která měla v německé firmě podle posledních zpráv z března podíl 29,9 %.
ProSiebenSat.1 Media je největší soukromá televizní skupina v Německu. Provozuje volně přístupné komerční televizní kanály, placené televizní kanály, rozhlasové stanice a tiskové podniky. Hlavním televizním kanálem skupiny je ProSieben (zkráceně Pro 7), se sídlem v Mnichově.
Skupina PPF už v médiích vlastní společnost CME, pod kterou patří v Česku televizní skupina Nova. Pod CME celkem v šesti zemích střední a východní Evropy spadá celkem 33 televizních stanic, včetně zpoplatněných. Kromě Česka jsou to Slovensko, Slovinsko, Chorvatsko, Rumunsko a Bulharsko.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
