Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

PR Brunch — Automatizace v PR

Osmý PR Brunch s agenturou Pram Consulting přiblíží umělou inteligenci a automatizaci.

Agentura Pram Consulting společně s Mediářem pořádá koncem dubna další setkání PR Brunch. Téma už osmého PR Brunche se zaměří na umělou inteligenci, datovou žurnalistiku a automatizaci jako motory současného public relations. Návštěvníci se dozvědí, co je to „data driven PR“, jak využít robotizaci v PR, jak psát texty založené na datech, tak aby naše cílová skupina četla to, co číst chce. Nebudou také chybět tipy a případové studie z praxe.

PR Brunch věnovaný robotizaci v PR proběhne ve čtvrtek 26. dubna 2018 od 9.00 v kavárně Olive Food v ulici Karolinská v prostorách Danube House v Praze 8.

Patrik Schober, managing partner PR agentury Pram Consulting, návštěvníkům představí fakta o tom, proč je třeba se umělou inteligencí a robotizací v PR zabývat, jak jsou tyto nové trendy ve světě využívány, kolik pracovních pozic v budoucnosti zanikne, respektive nových vznikne, a ukáže, jak jednoduše začít datové PR a automatizaci využívat. Uvede také případové studie z různých oborů ze své praxe.

I tentokrát se návštěvníci mohou těšit na panelovou diskusi – představí se dvě úspěšné osobnosti ze dvou různých oblastí. Každý z nich demonstrativně představí využití nových technologií a postupů v PR praxi.

  • Těšit se můžete na Josefa Šlerku, ředitele Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky, který se bude zabývat datovou žurnalistikou v PR jak z obecné, tak z praktické roviny.
  • Dalším panelistou je Michal Hroch, specialista na umělou inteligenci ze společnosti Microsoft, který představí nástroje umělé inteligence v praxi PR.

Chcete se dozvědět více o tom, co je budoucností v PR? Stačí se zaregistrovat a označit si datum v kalendáři. Registrace je povinná z důvodu omezené kapacity, ovšem účast je pro návštěvníky zdarma.

Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Podívejte se na informace z našich předchozích PR Brunchů. První PR Brunch byl zaměřený na PR ve vztahu k lepším prodejům. Druhý byl o employer brandingu. Třetí se zabýval vizuálním obsahem v PR. Čtvrtý měl téma jak na média v roce 2017. Pátý se zabýval se problematikou konverze kampaní. Šestý, zářijový, nabádal ke kreativitě v PR. Sedmý v lednu představil komunikačn model PESO.