Agentura Pram Consulting společně s Mediářem pořádá v polovině ledna další setkání PR Brunch. Téma už sedmého PR Brunche se zaměří na PESO, které se globálně považuje za budoucnost v PR. Návštěvníci se dozvědí, co je to PESO, jak se měří, jaké má výhody a proč je efektivnější než všudypřítomné AVE. Nebudou také chybět tipy, jak začít s PESO pracovat.
PR Brunch věnovaný modelu komunikace PESO proběhne v úterý 16. ledna 2018 od 9.00 v kavárně Olive Food v ulici Karolinská v prostorách Danube House v Praze 8.
Patrik Schober, managing partner PR agentury Pram Consulting, návštěvníkům představí fakta o tom, proč je PESO spolehlivější než AVE, jak souvisí se současným dělením médií, a ukáže, jak jednoduše začít s tímto modelem komunikace pracovat. Uvede také dvě případové studie z různých oborů na využití modelu PESO ze své praxe. A v neposlední řadě přidá několik tipů, jak s efektivním měřením mediálních výstupů začít.
I tentokrát se návštěvníci mohou těšit na panelovou diskusi – představí se tři úspěšné osobnosti ze tří různých oblastí. Každý z nich demonstrativně představí využití modelu komunikace PESO ve svém oboru.
- Těšit se můžete na Evu Němčkovou, obchodní ředitelku Feedo.cz a Feedo.sk, která poodhalí, co stojí za raketovým úspěchem internetového e-shopu s dětskými potřebami.
- Dalším panelistou je Jan Osúch, PR manager společnosti Dubai Tourism, který představí využití modelu PESO v rámci turistického ruchu.
- Posledním panelistou je Lukáš Žďárský, spoluzakladatel současného pražského fenoménu – Radlické kulturní sportovny.
Chcete se dozvědět víc o tom, co je budoucností v PR? Stačí se zaregistrovat a označit si datum v kalendáři. Registrace je povinná z důvodu omezené kapacity, ovšem účast je pro návštěvníky zdarma.
Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Podívejte se na informace z našich předchozích PR Brunchů. První PR Brunch byl zaměřený na PR ve vztahu k lepším prodejům. Druhý byl o employer brandingu. Třetí se zabýval vizuálním obsahem v PR. Čtvrtý měl téma jak na média v roce 2017. Pátý se zabýval se problematikou konverze kampaní. Šestý, zářijový, nabádal ke kreativitě v PR.