Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

PR Brunch: Restartujte byznys po koroně díky PR

Čtrnáctý PR Brunch poradí, jak komunikací zaujmout a přivést zákazníky.

Patrik Schober. Foto: Vojta Herout

Patrik Schober, managing partner pořádající agentury Pram Consulting. Foto: Vojta Herout

Agentura Pram Consulting společně s Médiářem pořádá ve čtvrtek 18. června další PR Brunch. Tentokrát se akce bude věnovat komunikačním kampaním, ve kterých PR pomáhá vytvářet lead generation a jak k takovým kampaním získat vedení firem. Mezi prezentujícími budou Jitka Němečková, manažerka korporátní komunikace Plzeňského Prazdroje, Ondřej Krátký, spoluzakladatel a šéf přepravní služby Liftago, a Dominik Hrodek, marketingový ředitel Deloitte Legal.

Návštěvníci PR Brunche se dozvědí, jak správný obsah a komunikační nástroje pomohou firmě provést zákazníka procesem od seznámení se s produktem až po jeho nákup. Prozradí tipy a strategie, které kanály zvolit pro úspěšnou konverzi komunikačních kampaní. A představí konkrétní příklady úspěšných kampaní, v nichž konverze komunikačních kampaní měly pozitivní dopad na obchod dané firmy či na budování brandu.

Nejen tato témata budou diskutována na čtrnáctém PR Brunchi a proto se na něj neváhejte registrovat:

Registrace je povinná z důvodu omezené kapacity a účastnického poplatku 1.250 Kč.

PR Brunch věnovaný tématu customer journey proběhne ve čtvrtek 18. června 2020 od 9.00 hodin v kavárně Mojo na adrese Karolinská 1, Praha 8. Celý prostor i občerstvení budou přizpůsobeny současné situaci a nařízením.

Jak bude akce probíhat

Patrik Schober, managing partner PR agentury Pram Consulting, zahájí PR Brunch a vysvětlí návštěvníkům víc o provázání komunikačních kampaní s obchodními výsledky organizací.

Následovat budou přednášky tří hostů.

  • Jitka Němečková účastníky seznámí s B2C případovou studií Plzeňského Prazdroje, která měla vliv na spotřebu jedné konkrétní značky piva.
  • Ondřej Krátký bude prezentovat přístup ke komunikaci ve startupu, ve kterém je třeba komunikovat na dodavatele i zákazníky, a to tak, aby komunikace měla přímý vliv na celý obchodní model projektu.
  • Dominik Hrodek se podělí o své zkušenosti s nastavením komunikace při propojení lead managementu a employer brandingu.

Celá akce bude postavena na principech Nocovid.