Agentura Pram Consulting společně s Médiářem pořádá ve čtvrtek 18. června další PR Brunch. Tentokrát se akce bude věnovat komunikačním kampaním, ve kterých PR pomáhá vytvářet lead generation a jak k takovým kampaním získat vedení firem. Mezi prezentujícími budou Jitka Němečková, manažerka korporátní komunikace Plzeňského Prazdroje, Ondřej Krátký, spoluzakladatel a šéf přepravní služby Liftago, a Dominik Hrodek, marketingový ředitel Deloitte Legal.
Návštěvníci PR Brunche se dozvědí, jak správný obsah a komunikační nástroje pomohou firmě provést zákazníka procesem od seznámení se s produktem až po jeho nákup. Prozradí tipy a strategie, které kanály zvolit pro úspěšnou konverzi komunikačních kampaní. A představí konkrétní příklady úspěšných kampaní, v nichž konverze komunikačních kampaní měly pozitivní dopad na obchod dané firmy či na budování brandu.
Nejen tato témata budou diskutována na čtrnáctém PR Brunchi a proto se na něj neváhejte registrovat:
Registrace je povinná z důvodu omezené kapacity a účastnického poplatku 1.250 Kč.
PR Brunch věnovaný tématu customer journey proběhne ve čtvrtek 18. června 2020 od 9.00 hodin v kavárně Mojo na adrese Karolinská 1, Praha 8. Celý prostor i občerstvení budou přizpůsobeny současné situaci a nařízením.
Jak bude akce probíhat
Patrik Schober, managing partner PR agentury Pram Consulting, zahájí PR Brunch a vysvětlí návštěvníkům víc o provázání komunikačních kampaní s obchodními výsledky organizací.
Následovat budou přednášky tří hostů.
- Jitka Němečková účastníky seznámí s B2C případovou studií Plzeňského Prazdroje, která měla vliv na spotřebu jedné konkrétní značky piva.
- Ondřej Krátký bude prezentovat přístup ke komunikaci ve startupu, ve kterém je třeba komunikovat na dodavatele i zákazníky, a to tak, aby komunikace měla přímý vliv na celý obchodní model projektu.
- Dominik Hrodek se podělí o své zkušenosti s nastavením komunikace při propojení lead managementu a employer brandingu.
Celá akce bude postavena na principech Nocovid.