Agentura Pram Consulting společně s Médiářem pořádá ve středu 4. září 2019 další dopolední PR Brunch. Tentokrát se akce bude věnovat firemnímu „dělání dobra“. Mezi prezentujícími budou Martin Hošek, ředitel marketingu J&T Banky a spoluzakladatel charitativní značky Maappi, a dále Václav Sochor, manažer oddělení komunikace skupiny Tipsport.
Pod CSR se někdy schová jakákoliv bohulibá činnost firmy, jedná se však vždy jen o CSR? Jaké jsou jednotlivé formy „dělání dobra“ a společenské odpovědnosti firem? Měli bychom CSR aktivity komunikovat, resp. které z aktivit komunikovat a které již ne? A jaké způsoby a komunikační kanály použít? V neposlední řadě bychom měli vědět, jaká je jejich hodnota a jak měřit užitek těchto aktivit. Nejen o tom bude řeč na dvanáctém PR Brunchi.
Neváhejte a registrujte se na PR Brunch
Účast je pro návštěvníky zdarma, ale registrace je povinná z důvodu omezené kapacity prostoru.
Kdy, kde, jak
PR Brunch věnovaný tématu CSR proběhne ve středu 4. září 2019 od 9.00 v kavárně Mojo v Karolinské 1, Praha 8.
- Patrik Schober, managing partner PR agentury Pram Consulting, zahájí PR Brunch a vysvětlí návštěvníkům více o společenské odpovědnosti, významu jednotlivých aktivit a jejich vhodné komunikaci.
- Následovat budou přednášky dvou hostů. Martin Hošek, který nás seznámí nejen se svým charitativním projektem Maappi, ale samozřejmě také s projekty banky J&T, kde působí na pozici ředitele marketingu. Václav Sochor představí tři projekty a jejich případové studie. Skupina Tipsport je v oblasti CSR a donátorství aktivní.
- Setkání uzavře panelová diskuse s dotazy z publika.
Připomeňte si předchozí setkání
PR Brunch 2: Employer Branding
PR Brunch 8: Umělá inteligence v PR