Devatenáctý PR Brunch vám přinese návod, jak vaše komunikace může zaujmout ty správné lidi a zároveň přinášet pozitivní výsledky celé firmě.
Agentura Pram Consulting ve spolupráci s Médiářem pořádá ve čtvrtek 27. dubna svůj tradiční PR Brunch. Tentokrát se akce bude věnovat kampaním, ve kterých PR viditelně pomáhá k ovlivnění fungování celé organizace.
S tematikou vás detailně seznámí Patrik Schober, řídící partner PR agentury Pram Consulting, Lucie Brunclíková, ředitelka komunikace Creditas Group, a Ondřej Karanský, ředitel komunikace investiční platformy Portu.
Návštěvníci PR Brunche se dozvědí tipy a strategie, jak skloubit správný obsah a komunikační nástroje, tak aby došlo k úspěšné konverzi. Přednášející představí konkrétní kampaně, ve kterých konverze komunikačních kampaní měly pozitivní dopad na obchod, reputaci značky, fluktuaci a další cíle.
Nejen tato témata budou diskutována na devatenáctém PR Brunchi a proto se na něj neváhejte registrovat.
Registrace je povinná z důvodu omezené kapacity.
PR Brunch věnovaný tématu vlivu PR na výsledky firmy proběhne ve čtvrtek 27. dubna 2023 od 9.00 v Magenta Experience Centru v přízemí obchodního centra Arkády Pankrác u vchodu z ulice Hvězdova.
Patrik Schober k aktuálnímu PR Brunchi poznamenává: „Čísla nás obklopují. Bez hodnocení se neobejdeme – při výběru filmu, restaurace v cizím městě, a samozřejmě ani v public relations. Úspěšnost kampaní už nehodnotíme podle počtu výstupů nebo množství novinářů na tiskové konferenci. Z množství čísel, které nás obklopují, si vybíráme ta, která nám pomáhají odhalit skutečný dopad kampaní na fungování organizace. To, co, jak a proč počítáme, totiž podstatně ovlivňuje naše chápání hodnoty komunikace i její ceny.“
Podívejte se na předchozí PR Brunche
Pozvánka je součásti placeného mediálního partnerství