V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

PR Brunch: Jak propojit brand šéfa s brandem firmy

Třináctý PR Brunch poradí, jak budovat image lídra, aby z jeho reputace těžila i organizace.

Patrik Schober

Hlavní postavou PR Brunche bude opět Patrik Schober z Pram Consulting

Agentura Pram Consulting společně s Médiářem pořádá ve čtvrtek 9. ledna 2020 další dopolední PR Brunch. Tentokrát se akce bude věnovat brandingu ředitelů, majitelů firem a organizací. Mezi prezentujícími budou Jitka Plchová, PR & communication manager společnosti Lasvit, Ladislav Kříž, vedoucí mediálního útvaru a mluvčí skupiny ČEZ, a Jiří Cívka, chief corporate responsibility officer & senior PR manager pojišťovny Axa.

Byznys lídři se většinou zodpovídají třem hlavním skupinám - představenstvu, investorům a regulátorům. Díky sociálním médiím jsou, také hodnoceni veřejným míněním a tím ovlivňují reputaci organizace pro kterou pracují. Jak propojit korporátní komunikaci s komunikací lídra firma? Jak lídra ke komunikaci přimět? Jak komunikaci nastavit a měřit? Které komunikační aktivity zvolit? Nejen tyto otázky a témata budou diskutovány na třináctém PR Brunchi.

Registrace je placená a je povinná z důvodu omezené kapacity prostoru.

Kdy, kde, jak

PR Brunch věnovaný tématu brandingu lídrů firem proběhne ve čtvrtek 9. ledna 2020 od 9.00 v kavárně Mojo v Karolinské 1, Praha 8.

  • Patrik Schober, managing partner PR agentury Pram Consulting, zahájí PR Brunch a vysvětlí návštěvníkům více o důležitosti komunikace lídrů firem, významu jednotlivých aktivit a přidá tipy na zavedení této disciplíny do komunikační strategie organizace.
  • Následovat budou přednášky tří hostů.
    • Jitka Plchová nás seznámí s komunikací a budováním brandu Leona Jakimiče, zakladatele a majitele společnosti Lasvit, a využití jeho brandu ve spojení s jeho společností.
    • Ladislav Kříž bude prezentovat přístup ke komunikaci vysoce postavených manažerů ve společnosti, která je obchodovaná na burze a většinovým vlastníkem je stát.
    • Jiří Cívka se podělí o své zkušenosti s nastavením komunikace lídra firmy, který pochází ze zahraničí, z odlišné kultury s rozdílnou mentalitou a nehovoří česky.
  • Setkání uzavře panelová diskuse s dotazy z publika.

Připomeňte si předchozí setkání