PR Brunch: Jak začlenit aktivismus do komunikace značky

S tematikou vás detailně seznámí Dana Dvořáková, Hany Farghali a Patricie Šedivá.

Patrik Schober. Foto: Vojta Herout

Úvod do tématu opět obstará Patrik Schober, managing partner Pram Consulting. Foto: Vojta Herout

Sedmnáctý PR Brunch přinese odpověď na otázku, jak by měly značky zaujmout jasné stanovisko v sociálně, ekonomicky, environmentálně či kulturně vyhraněné situaci a přispívat k jejímu řešení.

Agentura Pram Consulting ve spolupráci s Médiářem pořádá ve středu 8. června 2022 tradiční PR Brunch. Tentokrát je hlavním tématem aktivismus a angažovanost firem ve společenských tématech. Zaměří se především na to, jak by měli odborníci na komunikaci prostřednictvím své práce přispívat ke sjednocování společnosti.

S tematikou vás detailně seznámí Dana Dvořáková, ředitelka komunikace a tisková mluvčí KKCG, Hany Farghali, ředitel komunikace O2, a Patricie Šedivá, ředitelka komunikace Pale Fire Capital.

Návštěvníci PR Brunche se dozvědí, jaký je rozdíl mezi CSR a aktivismem a jestli by firmy měly vůbec být aktivistické. Prozradí tipy a strategie, jak by se firmy měly odpovědně angažovat v onom kýženém „společenském blahu“ a jak správně začlenit aktivismus do komunikace značky.

Registrace je povinná z důvodu omezené kapacity.

PR Brunch věnovaný tématu aktivismu proběhne ve středu 8. června 2022 od 9.00 v kavárně Mojo na adrese Karolinská 1, Praha 8.

Jestli se PR v budoucích dvaceti letech opravdu zřetelně promění, stane tak v oblasti jeho angažovanosti ve společenských tématech. Čím dál větší podíl veřejnosti od značek očekává, že budou aktivně přispívat ke společenskému blahu. Potvrzují to i data studie USC, o které bude mluvit Patrik Schober, managing partner PR agentury Pram Consulting. Hosté pak představí lokální příklady aktivismu organizací, pro které pracují, takže se máte možnost dozvědět o zákulisí komunikace pián Petrof pro umělecké školy, či organizování pomoci pro Ukrajinu.