Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

PR Brunch — Jak změřit PR

Aneb jak dokázat Jitce z finančního, že PR fakt má cenu.

Patrik Schober z Pram Consulting

Setkání opět otevře Patrik Schober z Pram Consulting

Agentura Pram Consulting společně s Médiářem pořádá další dopolední PR Brunch. Tentokrát se akce bude věnovat tématu měření PR a reputační analýze a také diskusi s dvěma hosty - Václavem Koukolíčkem, PR manažerem Teska, a Jiřím Šebkem, PR manažerem britské ambasády v Praze.

PR se už od samého počátku potýká s jedním velkým problémem – jak ho vlastně změřit? Snad každý z nás se totiž alespoň jednou octnul na schůzce několika oddělení, na kterém zaznělo „takže čím vlastně PR přispívá?“. Lidé, kteří se ale komunikaci nevěnují, si často nejsou vědomi toho, že PR je dnes nedílnou součástí každého byznysu a je schopno podpořit i jiná oddělení.  Návštěvníci PR Brunche se tedy dozvědí, jak funguje takzvaná reputační analýza a jak správně nastavit cíle PR kampaní a projektů.

Jedenáctý PR Brunch proběhne ve čtvrtek 25. dubna 2019 od 9.00 v kavárně Mojo na adrese Karolinská 1, Praha 7.

Registrace byla zastavena, kapacita místa je naplněna.

Patrik Schober, managing partner PR agentury Pram Consulting, bude PR Brunch vést a řekne návštěvníkům víc o teoriích měření PR v moderní době. Kromě toho budou součástí diskusního panelu:

  • Jiří Šebek, PR manager britské ambasády v Praze, který probere způsob komunikace britské vlády včetně toho, jak se tato komunikace měří.
  • Václav Koukolíček, manažer externí komunikace pro obchodní řetězec Tesco, který se bude věnovat reputační analýze, kterou si nechalo vypracovat Tesco, a tomu jak byla využita k přizpůsobení celkové komunikační strategie.

Připomeňte si předchozí setkání