Bermudskou CME, majitele tuzemské televize Nova, plánují koupit společně čínská CEFC a místní skupina Penta, píše Reuters. CME nyní spadá do amerického mediálního koncernu Time Warner.

PR Brunch — Kreativita v PR

Šesté setkání nad trendy v PR zpestří zahraniční host Andres Wittermann z Lewis PR.

Agentura Pram Consulting společně s Mediářem uspořádá v září další PR Brunch. Téma už šestého setkání nad aktuálními trendy v public relations je kreativita. Návštěvníci se dozvědí, proč je lepší nejdřív zpomalit, abychom následně mohli být kreativní, a tipy, jak si vytvořit kreativní prostředí.

Kdy a kde

PR Brunch věnovaný kreativitě v PR proběhne ve čtvrtek 21. 9. 2017 od 9.00 v kavárně Olive Food v Karolinské 1 v budově Danube House v Praze 8.

Kdo

Patrik Schober z PR agentury Pram Consulting návštěvníkům představí fakta o tom, kolik času bychom mohli věnovat kreativitě, kdybychom dokázali efektivně využít čas strávený běžnými denními činnostmi. Prozradí své tipy, které mu pomáhají ke kreativitě při vytváření PR projektů. A v neposlední řadě představí konkrétní příklady případových studií, na kterých odhalí, jak dokáže být PR agentura kreativní třeba v krizové komunikaci a v časové tísni.

Andres Wittermann. Foto: Simon Jacobs

Andres Wittermann. Foto: Simon Jacobs

I nyní se návštěvníci mohou těšit na panelovou diskuzi – tentokrát se speciálním zahraničním hostem Andresem Wittermannem, výkonným viceprezidentem komunikační agentury Lewis PR, který přijede představit přelomovou knihu o kreativitě Too fast to think, kterou napsal zakladatel Lewis PR Chris Lewis. Andres se zaměří zejména na otázku, co je ve své podstatě kreativita a jak jí přirozeně docílit. Tradičně přivítáme také šéfredaktora Médiáře Ondřeje Austa coby moderátora, který popíše, jak dociluje kreativity v novinářském prostředí.

PR Brunch je určen inhouse PR manažerům z firem i institucí a pro návštěvníky je zdarma.

Registrace jsou uzavřeny, kapacita je naplněna.

O čem jsme už mluvili

První PR Brunch byl zaměřený na PR ve vztahu k lepším prodejům, druhý PR Brunch byl o employer brandingu, třetí PR Brunch se zabýval vizuálním obsahem v PR, čtvrtý PR Brunch se letos v lednu odpovídal na otázku, jak na média v roce 2017 a pátý PR Brunch se zaobíral problematikou konverze kampaní.