Agentura Pram Consulting společně s Mediářem pořádá začátkem září další setkání PR Brunch. Téma už devátého PR Brunche se zaměří na krizovou komunikaci v době, kdy určité odvětví hospodářství prochází dramatickými změnami a jakou roli v těchto změnách a strategii celé organizace může hrát komunikační oddělení. Návštěvníci se dozvědí, jak odhalit možnou krizi ještě před tím, než začne, jak krizovou situaci zmírnit, pokud již propukla, jak bránit a možná i vylepšit vaší reputaci během krizové situace. Nebudou také chybět tipy a případové studie z praxe.
PR Brunch věnovaný krizové komunikaci proběhne ve čtvrtek 6. září 2018 od 9.00 v kavárně Olive Food v ulici Karolinská v prostorách Danube House v Praze 8.
Patrik Schober, managing partner PR agentury Pram Consulting, návštěvníkům představí fakta o tom, proč je třeba PR profesionálové jsou schopni předvídat krizi a měli by být vedoucí silou v organizaci při změnách na trhu a ve vašem odvětví. Uvede také případové studie z různých oborů ze své praxe.
I tentokrát se návštěvníci mohou těšit na panelovou diskusi – představí se tři úspěšné osobnosti ze tří různých oblastí. Každý z nich představí přístup ke krizové komunikaci ve své v PR praxi.
- Těšit se můžete na Andreu Brožovou, Manažerku korporátní komunikace firmy Nestlé, která se bude zabývat krizovou komunikací v potravinářství.
- Dalším panelistou je Hana Hejsková, specialistka na krizovou komunikaci a dlouholetá mluvčí ČSA a slovenské O2, která se bude věnovat komunikaci v období dlouhodobé krize ovlivňující celé odvětví.
- Třetím panelistou je Pavel Vlček, PR manažer mBank a předseda výkonného výboru PR Klubu, který bude mluvit o tom, jak pracovat s reputací v tak konkurenčním prostředí, jakým je finančnictví.
Chcete se dozvědět více o tom, jak být připravený na komunikaci, když se zcela mění vaše odvětví? Stačí se zaregistrovat a označit si datum v kalendáři. Registrace je povinná z důvodu omezené kapacity, ovšem účast je pro návštěvníky zdarma.
Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Podívejte se na informace z našich předchozích PR Brunchů. První PR Brunch byl zaměřený na PR ve vztahu k lepším prodejům. Druhý byl o employer brandingu. Třetí se zabýval vizuálním obsahem v PR. Čtvrtý měl téma jak na média v roce 2017. Pátý se zabýval problematikou konverze kampaní. Šestý, zářijový, nabádal ke kreativitě v PR. Sedmý v lednu představil komunikační model PESO. Zatím poslední, osmý PR Brunch se věnoval využití umělé inteligence v PR.