PR Brunch: Nefinanční reporting

Jak z nepříjemné povinnosti udělat zajímavý komunikační nástroj, ukáže další PR Brunch.

Patrik Schober. Foto: Vojta Herout

PR Brunchem opět provede Patrik Schober. Foto: Vojta Herout

Agentura Pram Consulting ve spolupráci s Médiářem pořádá ve čtvrtek 13. ledna 2022 další tradiční PR Brunch. Tentokrát je hlavním tématem nefinanční reporting a vše, co je s tímto tématem spojené. Zaměří se především na to, jakým způsobem mohou firmy využít povinnosti publikování nefinančního reportu ve svůj prospěch.

S tematikou vás detailně seznámí Eliška Froschová Stehlíková, specialistka CSR ze společnosti Lidl, společně s tiskovým mluvčím Lidlu Tomášem Mylerem, Martin Klofanda, spoluzakladatel Impact Metrics, a Kristína Králiková, manažerka marketingové komunikace Preciosa Lighting.

Návštěvníci PR Brunche se dozvědí, co vše by měl nefinanční reporting obsahovat a kdo musí naplnit povinnost jeho zveřejňování. Přestože se tento úkol týká především velkých korporací, jde o činnost, kterou mohou skvěle zužitkovat i středně velké a malé firmy. Prozradí tipy a strategie, díky kterým mohou firmy jasně a srozumitelně komunikovat své aktivity aby byly pro spotřebitele zajímavé.

Registrace je povinná z důvodu omezené kapacity.

PR Brunch věnovaný tématu nefinanční reporting proběhne ve čtvrtek 13. ledna 2022 od 9.00 v Magenta Experience Centru v přízemí pražského obchodního centra Arkády Pankrác u vchodu z ulice Hvězdova. Celý prostor i občerstvení budou přizpůsobeny současné situaci a nařízením.

Patrik Schober, managing partner PR agentury Pram Consulting, zahájí PR Brunch a nastíní problematiku nefinančního reportingu a jeho možného využití v praxi.

Následovat budou přednášky hostů, kteří se konkrétněji zaměří na jednotlivá témata, které používají ve své praxi:

  • Eliška Froschová StehlíkováTomáš Myler z Lidlu představí přístup k nefinančnímu reportingu v retailu. Jak probíhal rozsáhlý stakeholder dialog, jaká témata vyšla jako relevantní a jak se žije s vysoko nastavenou laťkou po několika cenách za reporting.
  • Martin Klofanda z firmy Impact Metrics, která se zaměřuje na rating udržitelnosti podle kriterií ESG, vám vysvětlí, jak a jaká data sbírají, jak s nimi pracují a proč je důležitý dialog s firmami.
  • Kristína Králiková z Preciosa Lighting ukáže, jak může vypadat sustainability report firmy, která nemá povinnost takový report publikovat, zároveň jej však využije pro svou komunikaci a obchodní účely.