Agentura Pram Consulting společně s Médiářem pořádá začátkem ledna 2019 další setkání PR Brunch. Tématem v řadě již desátého PR Brunche bude storytelling.
Profesionálové PR byli vždy vypravěči příběhů, ale způsob, jakým chtějí lidé konzumovat média a získávat z nich informace, se oproti minulosti výrazně změnil. Dochází k transformaci ve storytellingu. Aby komunikace měla kýžený efekt, musí být obsah jednoduše stravitelný a podaný v různých formách.
Návštěvníci PR Brunche se dozvědí, jak stavět příběhy v komunikaci B2B i B2C, jaké lze pro storytelling využívat komunikační kanály a jak storytelling zakomponovat do komunikačních kampaní, aby byly efektivní. Nebudou chybět ani tipy a případové studie z praxe.
PR Brunch věnovaný storytellingu proběhne ve čtvrtek 10. ledna 2019 od 9.00 v kavárně Olive Food v ulici Karolinská v prostorách Danube House v Praze 8.
Patrik Schober, managing partner PR agentury Pram Consulting, nabídne návštěvníkům fakta o tom, jak vypadá správný storytelling, proč je důležitým prvkem v komunikaci každé firmy a jak na něm lze postavit komunikační kampaň, aby byla efektivní součástí obchodního procesu firmy. Uvede také ze své praxe případové studie z různých oborů.
I tentokrát se mohou návštěvníci těšit na panelovou diskusi – představí se dvě úspěšné osobnosti, které storytelling využívají ve své praxi.
- Prvním panelistou je Miloš Čermák, šéfredaktor iHNed.cz, který vysvětlí, jakým způsobem novináři staví příběhy pro svá média.
- Dalším je Martin Hošek, marketingový ředitel J&T Banky, který se bude věnovat storytellingu z pohledu korporátního prostředí.
Chcete se dozvědět více o tom, jak správně a efektivně komunikovat pomocí storytellingu? Stačí se zaregistrovat a označit si datum v kalendáři. Registrace je povinná z důvodu omezené kapacity, ovšem účast je pro návštěvníky zdarma.
Registrace je uzavřena, kapacita je naplněna.
Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Podívejte se na shrnutí našich předchozích PR Brunchů. První se zaměřil na PR ve vztahu k lepším prodejům. Druhý byl o employer brandingu. Třetí se zabýval vizuálním obsahem v PR. Čtvrtý vysvětlil, jak na média v roce 2017. Pátý se věnoval problematice konverze kampaní. Šestý, zářijový, nabádal ke kreativitě v PR. Sedmý loni v lednu představil komunikační model PESO. Osmý PR Brunch prozkoumal v dubnu 2018 možnosti využití umělé inteligence v PR. Zatím poslední, devátý PR Brunch se věnoval krizové komunikaci.