Třetí PR Brunch, který za podpory Médiáře zorganizovala agentura Pram Consulting, se zaměřil na vizuální obsah (visual content). Přiblížil, co všechno lze pod zmíněným pojmem chápat, jak moc je jednotná vizualita v dnešní době důležitá a do jaké míry vizuální obsah hýbe světem.
Kdy a kde
Akce proběhla ve čtvrtek 8. září 2016 od 9.00 do 11.00 v café Olive v ulici Karolinská v prostorách Danube House v Praze 8.
O čem
Patrik Schober z Pram Consulting představil návštěvníkům samotnou problematiku vizuálního obsahu a dal tipy, jak s vizualitou správně pracovat v rámci prezentace vaší společnosti, kampaně nebo vašeho produktu. Také se dotkl konkrétních příkladů úspěšných kampaní, kde vizuální obsah firmám pomohl být lépe vidět a komunikovat své aktivity a produkty zákazníkům ven. Na konci programu návštěvníky jako vždy čekala panelová diskuse s hosty, tentokrát se zástupci společnosti Ton a festivalu Prague Pride.
Stáhněte si prezentované materiály
Máte zájem o další PR Brunche? Zanechte kontakt
Podívejte se na obsah a fotografie z prvního PR Brunche v únoru a z druhého PR Brunche v květnu.