Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

PR Café bude dělat pro Fénix a nové pivo Plzeňského Prazdroje

Agentura PR Café, kterou vlastní a řídí Lukáš Otevřel, zvítězila v tendru Plzeňského Prazdroje a bude zajišťovat komunikaci dvou značek na českém trhu: pšeničného piva Fénix a nového, zatím nezveřejněného produktu. Kromě služeb PR se agentura podílí na kreativní spolupráci s ostatními agenturami Prazdroje v rámci takzvaného „kulatého stolu“.

Prazdroj se chystá znovu odstartovat komunikaci piva Fénix, medializace bude probíhat celorepublikově. Cílem nově nasmlouvané agentury bude mimo jiné propagovat práci designérů na podobě nové láhve, nad kterou převzal záštitu Milan Cais ze skupiny Tatabojs.