Agentura PR Café, kterou vlastní a řídí Lukáš Otevřel, zvítězila v tendru Plzeňského Prazdroje a bude zajišťovat komunikaci dvou značek na českém trhu: pšeničného piva Fénix a nového, zatím nezveřejněného produktu. Kromě služeb PR se agentura podílí na kreativní spolupráci s ostatními agenturami Prazdroje v rámci takzvaného „kulatého stolu“.
Prazdroj se chystá znovu odstartovat komunikaci piva Fénix, medializace bude probíhat celorepublikově. Cílem nově nasmlouvané agentury bude mimo jiné propagovat práci designérů na podobě nové láhve, nad kterou převzal záštitu Milan Cais ze skupiny Tatabojs.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval