Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

PR Gang přivádí na univerzity IBM, Notino či Kiwi

Studentská agentura PR Gang vstupuje do svého 5. semestru. Díky vzdělávacímu projektu PR a marketingové agentury Lesensky.cz si teď studenti vyzkouší práci pro velké korporace. Vyzkouší si znalosti a získají zpětnou vazbu od zadavatelů, akademiků i odborníků z praxe.

PR Gang

Panelová diskuse PR Gangu na půdě Masarykovy univerzity v Brně letos proběhne 30. dubna

Projekt studentské PR a marketingové agentury PR Gang v březnu zahajuje třetí rok své existence. Za tuto dobu se do jeho aktivit zapojilo přes 700 studentů brněnských vysokých škol. V rámci PR Gangu si už studenti ověřili své schopnosti na úkolech pro víc než 20 významných subjektů. Projekt sází zejména na regionálnost a oslovuje společnosti spjaté s Brnem. Do projektu se tak zapojují kromě brněnských firem nejrůznějších velikostí také významné instituce jako Moravská galerie, Filharmonie Brno či třeba Regionální hospodářská komora.

„Každý semestr se záměrně snažíme zaměřit na jiný typ klientů. Po příspěvkových organizacích či kulturních institucích jsme se nyní rozhodli studentům přiblížit marketingové a PR prostředí největších korporací. Mladí lidé mají rádi velké moderní brandy, rádi jim proto poodkryjeme zákulisí a dáme jim možnost se ukázat,“ vysvětluje Petr Lesenský, jehož agentura Lesensky.cz za nápadem zřídit studentskou agenturu stojí.

Cílem projektu je zprostředkovávat studentům konkrétní zkušenosti z praxe a nabízet možnost vyzkoušet si práci pro reálné klienty. „Své nápady budou studenti tradičně sami prezentovat přímo zadavatelům, díky čemuž získají nejhodnotnější zpětnou vazbu a naučí se reagovat na přímé otázky,“ připomíná Veronika Gardášová, manažerka PR Gangu. „Přednášky se vždy konají přímo v rámci výuky na půdě univerzit, kterým se snažíme zprostředkovat kontakt s nejzajímavějšími lidmi v oboru PR a marketingu.“

Největší událostí PR Gangu bude v jarním semestru panelová diskuse s odborníky na téma nejnovějších trendů v komunikaci. Experti z oblasti médií, PR a marketingu představí nejmodernější způsoby, jak firmy a instituce provazují v komunikaci média, sociální sítě či influencery. Diskuse se uskuteční 30. dubna 2019 na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity.

Médiář je tradičním mediálním partnerem PR Gangu