Komunikační agentura PR Gang, která se pátým rokem specializuje na zapojování studentů do reálných kampaní, se letos zaměřuje na téma sociální odpovědnosti. Pod dohledem mentorů začnou studenti na podzim pracovat například pro časopis Nový prostor, podpoří vratné kelímky Nicknack či pomohou s medializací Koncertu pro budoucnost. Kromě přivádění reálných klientů na půdu brněnských vysokých škol počítá PR Gang s dalším rozšiřováním odborných přednášek o PR i marketingu.
Oproti předchozímu koronavirovému roku strávenému v online prostředí se zástupci PR Gangu opět vracejí do přednáškových sálů. Kromě tradiční nabídky práce na reálných kampaních letos rozšiřují nabídku oborových přednášek například o krizovou komunikaci, PR u projektů z oblasti CSR či marketing v kultuře. O vzdělávací programy pro studenty komunikačních a marketingových oborů projevili na podzim zájem především vyučující z Masarykovy univerzity, VUT či z Mendelovy univerzity.
„Rozšiřující se paletou přednášek PR Gangu chceme reagovat na zájem ze strany škol. Pracujeme se studenty žurnalistiky, PR i marketingu a každá z těchto skupin má trochu jinou představu o záběru či odbornosti,“ uvádí Anna Kraus, vedoucí PR Gangu. Tradičně největší zájem podle ní zůstává o online témata, tedy digitální PR, sociální sítě či výkonnostní marketing. Zároveň podle ní přibývá mentorů.
PR Gang, který vznikl v roce 2017 jako vzdělávací projekt pod střechou brněnské agentury Lesensky.cz, pokračuje v dlouhodobé spolupráci s Dopravním podnikem města Brna. V minulosti agentura připravovala projekty pro společnosti jako Notino, IBM, Kiwi.com, Aqualand Moravia či Technologický park Brno i instituce jako Hospodářská komora, Moravská galerie, Filharmonie Brno či Magistrát města Brna.