
Pekárna William Thomas otevře na pražské Klamovce
Agentura PR Gang se dvanáctým semestrem vrací na brněnské vysoké školy s tématy brandových kampaní. Na fakulty přichází s prezenčními workshopy i přednáškami a doplňuje tak výuku brněnských univerzit o praktickou část. Studenti letos pracují na strategii pro sociální sítě a PR aktivity pro multižánrový festival Vaňkovka Fest, navrhují marketingové nástroje pro launch první pražské pobočky pekárny William Thomas Artisan Bakery či připravují plán, jak oslovit nové partnery autoservisů Quick Stop Car. Hlavním tématem letošního programu je podpora brandu.
Nabídku praktických workshopů na brněnských fakultách doplňuje série přednášek expertů na komunikaci, kteří se studenty diskutují o trendech z oblasti influencer marketingu, virálních videí či krizové komunikace.
„Nabídku přednášek neustále rozšiřujeme a aktualizujeme, letos například nově nabízíme téma dezinformací či propagandy. V posledních dvou letech jsme byli kvůli pandemii nuceni všechny přednášky přenést do online prostředí, v novém semestru už většina akcí PR Gangu už proběhne face to face,“ uvádí vedoucí PR Gangu Michaela Křivá a zdůrazňuje, že agentuře jde hlavně právě o přímou interakce studentů s klienty a odborníky.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
