Výběrové řízení na komunikaci letošního ročníku gastronomického festivalu Bosch Fresh Festival vyhrála PR agentura Allmedia4U Tomáše Staňka. Na starost bude mít i správu sociálních sítí či spolupráci s bloggery. Tendru se zúčastnilo celkem sedm agentur.
„Letošní ročník festivalu přinesl řadu změn. Titulárním partnerem se stal Bosch s divizí domácích spotřebičů a nově proběhne festival i v Brně. Letos máme navíc v plánu posílit komunikaci, a k tomu jsme si zvolili za partnera agenturu Allmedia4U, kterou jsme si vybrali díky jejich zkušenostem s lifestyle komunikací a praxí z potravinového segmentu,“ tvrdí Martin Nauš, pořadatel Bosch Fresh Festivalu.
Bosch Fresh Festival se tento rok koná 7. a 8. května v Brně, 20. až 22. května v Plzni, 18. a 19. června v Pardubicích a 25. a 26. června v Praze. V jeho programu by se měli představit mimo jiné kuchař a průvodce televizními pořady Zdeněk Pohlreich, slovenský kuchař Marcel Ihnačák nebo odborník na molekulární kuchyni a extrémní catering Petr Koukolíček.