V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

PR Klub obměnil vedení, předsedou zůstává Vlček

Vedení PR Klubu: zleva Jan Osúch, Jana Karasová, Pavel Vlček, Jana Náchodská, Dominik Hrodek

Aktuální vedení PR Klubu: zleva Jan Osúch, Jana Karasová, Pavel Vlček, Jana Náchodská, Dominik Hrodek

Členové PR Klubu zvolili na výročním shromáždění nové složení vedení této profesní organizace. V čele Výkonného výboru zůstal Pavel Vlček, dosavadní PR manažer a tiskový mluvčí mBank, který nově odpovídá za strategii komunikace klientské akvizice banky. Místopředsedou bude i dál Jan Osúch, PR ředitel společnosti Travel Advance, která v Česku propaguje hlavně Dubaj. Novými členy vedení byli zvoleni Dominik Hrodek, ředitel marketingu Deloitte Legal, Jana Karasová, tisková mluvčí Air Bank, a Jana Náchodská, někdejší mluvčí Pojišťovny České spořitelny.

„PR klubu se daří. V posledním roce jsme výrazně zvýšili počet členů, uspořádali jsme víc než dvě desítky vzdělávacích i neformálních inspirativních setkání. Úspěšný byl i další ročník Zlatého středníku, který si drží pověst jedné z nejprestižnějších oborových akcí,“ prohlásil staronový předseda výkonného výboru PR Klubu Vlček. „V tomto volebním období jsou před námi dvě priority. První je být ještě užitečnější členům při jejich profesním růstu, druhou intenzivní vysvětlování strategické role komunikace a řízení reputace organizací a značek směrem k širokému publiku z řad marketérů, personalistů, obchodníků a seniorního managementu,“ uvedl.

„Ve výkonném výboru se chci zaměřit zejména na potřeby naší členské základny. Především na efektivitu seminářů a doprovodných akcí, tak aby členům i nečlenům přinášely informace, které potřebují a jinde je nenajdou,“ dodává za nově zvolené členy vedení Karasová z Air Bank. Kromě volby členů Výkonného výboru a Revizní rady schválila členská základna také zprávu o hospodaření klubu.