Brněnská agentura Bílý medvěd Public Relations Romana Šenkýře a Pavly Střechové má nový kontrakt. Uspěla ve výběrovém řízení na PR služby pro Moravské naftové doly v majetku skupiny KKCG Karla Komárka. Spolupráce má za cíl zvýšit počet českých spotřebitelů, kteří mění dodavatele plynu, a přivést je právě ke Komárkově společnosti. Do výběrového řízení bylo pozváno celkem sedm agentur, do druhého kola pak postoupily tři z nich. Moravské naftové doly se letos v médiích propagovaly mimo jiné kampaní Plyn z první ruky od reklamní agentury VCCP.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli