Ve dvoukolovém výběrovém řízení na PR komunikaci vybraných značek společnosti Pivovary Staropramen zvítězila agentura Dark Side. Střídá agenturu PR.Konektor, která se starala o PR pivovarů v předchozím období.
„Dark Side nás zaujala celkovým strategickým přístupem a zároveň svými přesahy do další komunikačních disciplín, zejména digitálu,“ tvrdí senior brand manažerka značky Staropramen Petra Chovancová.
„Staropramen je značka, která se nebojí pivní svět stále posouvat. Disponuje obrovským množstvím příběhů a my se těšíme, že je dostaneme mezi lidi,“ uvádí spolumajitel a ředitel Dark Side Tomáš Jindříšek.
Původně čistě digitální agentura Dark Side je zakládajícím členem Content Marketingové asociace a svou PR divizi otevřela loni. Mezi její PR projekty patří portál datové žurnalistiky Česko v datech realizovaný pro společnosti SAS a Deloitte.