Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

PR.Konektor dělá pro Asociaci farmářských tržišť

K novému klientovi sdružujícího osm trhů agentuře pomohla její aplikace Farma v kapse.

Na farmářských trzch s eprodávají zejména lokální potraviny. Ilustrační foto: Asociace farmářských tržišť

Na farmářských trzích se prodávají zejména lokální potraviny. Ilustrační foto: Asociace farmářských tržišť

Agentura PR.Konektor vyhrála tendr na realizaci PR aktivit Asociace farmářských tržišť, sdružující pořadatele farmářských trhů v Česku. Zajistí pro ni PR servis, který se zaměří především na podporu domácích potravin a kvalitních farmářských tržišť.

Jedním z důvodů, proč si Asociace farmářských tržišť vybrala PR.Konektor, byla skutečnost, že jeho sesterská agentura Konektor Social spustila letos v červenci aplikaci Farma v kapse. Ta má usnadnit cestu spotřebitelů k farmářským potravinám a podpořit domácí trh s těmito produkty. Na jubilejní dvacáté přehlídce mobilních aplikací AppParade skončila jako devátá podle diváků a jedenáctá v hodnocení odborné poroty.

„Je nám sympatické, že se agentura sama snaží podpořit domácí trh s farmářskými potravinami. V souvislosti s tím vidím i řadu společných cílů a prostor pro spolupráci,“ tvrdí Jiří Sedláček, předseda Asociace farmářských tržišť.

Asociace farmářských tržišť sdružuje osm trhů po celém Česku. Několik dalších pořadatelů o vstupu do asociace právě jedná. Na farmářských trzích sdružených v asociaci by se měly prodávat zejména domácí potraviny. Podle jejích zástupců pochází minimálně 90 % nabízených potravin od tuzemských malých a středních podniků či zpracovatelů potravin.