PR.Konektor pracuje pro online prodejce vozů Autonaklik

Agentura chce v komunikaci využít data o trhu, osloví kromě oborových médií i lifestylová.

Tým Autonaklik.cz

Tým startupu Autonaklik.cz

Agentura PR.Konektor po tříměsíčním zkušebním období zajišťuje od prosince kompletní PR služby pro internetového prodejce Autonaklik, který nabízí přes 30.000 skladových vozů od stovek českých prodejců a pro dealery automobilů funguje jako lead manager. Pro klienta dělá veškerou mediální komunikaci od přípravy proaktivních témat až po kontextově reaktivní komunikaci k aktuálnímu dění s využitím jeho know-how.

„Pro komunikaci v automobilovém sektoru je klíčová včasná reakce na vývoj trhu, který je v poslední době turbulentní. Autonaklik má velký přehled o aktuálním dění a také data, která mají v mediálním prostoru velkou přidanou hodnotu. Díky tomu také můžeme komunikovat různorodá témata a zaujmout nejen ekonomická a oborová média, ale i média lifestylová,“ uvedl Josef Holík z PR.Konektoru.