„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Texty se psaly v T602, monitoring měl podobu papírových výstřižků, podklady jsme hledali v knihovnách a archivech. Tak si začátky práce PR agentur v Česku pamatuje Radek Vítek, šéf MSL, předtím manažer PR.Konektoru či Ogilvy PR. Ten letos v létě završí 30 let působení v oboru. Na tři dekády v public relations a public affairs vzpomíná v podcastu Médiáře.

 

Od roku 1992 agentura Pragma pod Mark BBDO, 1995 CEC, 1996 Interel, 1998 GCI pod Grey, Hill & Knowlton, 2007 Ogilvy PR, 2015 PR.Konektor a od roku 2020 MSL v rámci Publicis Groupe. To je dosavadní cesta Radka Vítka na tuzemském poli public relations a public affairs. „Dnes spíš než PR děláme kreativní strategickou komunikaci, která je založená na píárovém přemýšlení. Hlavní devízou PR přitom zůstává důvěryhodnost,“ říká.

O čem také byla řeč?

  • Jak fungovaly kontrakty s klienty a agenturní práce v 90. letech?
  • Jak se komunikovala privatizace OKD nebo očkování proti žloutence?
  • Jak se v průběhu dekád měnily PR agentury a přístup novinářů?
  • Jak se vyvíjely odměny agentur a pracovníků v komunikaci?
  • Chystá se Radek Vítek založit vlastní agenturu?

O tom i o mnohém dalším mluví Radek Vítek v podcastu Médiáře.

Podcast Médiáře k vám přichází každou středu. Rozmlouváme v něm s výraznými aktéry českých médií, reklamy i marketingu.