Od roku 1992 agentura Pragma pod Mark BBDO, 1995 CEC, 1996 Interel, 1998 GCI pod Grey, Hill & Knowlton, 2007 Ogilvy PR, 2015 PR.Konektor a od roku 2020 MSL v rámci Publicis Groupe. To je dosavadní cesta Radka Vítka na tuzemském poli public relations a public affairs. „Dnes spíš než PR děláme kreativní strategickou komunikaci, která je založená na píárovém přemýšlení. Hlavní devízou PR přitom zůstává důvěryhodnost,“ říká.
O čem také byla řeč?
- Jak fungovaly kontrakty s klienty a agenturní práce v 90. letech?
- Jak se komunikovala privatizace OKD nebo očkování proti žloutence?
- Jak se v průběhu dekád měnily PR agentury a přístup novinářů?
- Jak se vyvíjely odměny agentur a pracovníků v komunikaci?
- Chystá se Radek Vítek založit vlastní agenturu?
O tom i o mnohém dalším mluví Radek Vítek v podcastu Médiáře.
Poslouchejte v Google Podcasts
Podcast Médiáře k vám přichází každou středu. Rozmlouváme v něm s výraznými aktéry českých médií, reklamy i marketingu.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
