Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

PR osobností roku Marek Pražák. Další cena za Schwarzenbergovu prezidentskou kampaň

Marek Pražák a moderátorka akce Daniela Písařovicová z ČT. Foto: Blue Events

Marek Pražák a moderátorka akce Daniela Písařovicová z ČT. Foto: Blue Events

PR osobností roku se stal Marek Pražák, spolumajitel agentury Svengali Communications, který byl nominován za prezidentskou kampaň pro předsedu TOP 09 Karla Schwarzenberga, v níž působil jako šéf komunikace a mluvčí.

Kampaň samotná, kterou vedl Marek Vocel, byla v červnu oceněna jako nejlepší tuzemské PR roku, byť klientovi nezajistila vítězství ve volbě. Její tvůrci se mimo jiné zaměřili na sociální sítě a neformální atmosféru. Součástí kampaně byly třeba předměty a vizuály se Schwarzenbergem v punkovém stylu, které navrhl sochař David Černý.

Nejlepší osobnost branže z pětice nominovaných vybírali účastníci konference PR Summit 2013 ve středu v pražském Paláci Žofín.

Cenu udělila Asociace public relations agentur, podle níž by PR osobností roku měla být výrazná osobnost, která odvážně a kreativně prosazuje moderní trendy i zavedené postupy v public relations.

Pražák byl do soutěže nominován mimo jiné spolu s Vladimírem Bystrovem z Bison & Rose nebo Milanem Hejlem z AMI Communications. Foto: Blue Events

Pražák byl do soutěže nominován mimo jiné spolu s Vladimírem Bystrovem z Bison & Rose nebo Milanem Hejlem z AMI Communications. Foto: Blue Events

Ocenění pro osobnost roku v oblasti PR. Foto: Blue Events

Ocenění pro osobnost roku v oblasti PR. Foto: Blue Events