Panelovou diskusí v pondělí ve 13 hodin začal 2. ročník Týdnů mediálního vzdělávání. Potrvá šest týdnů a proběhne na víc než stovce základních a středních škol po celém Česku. Zapojí se do něj 45 novinářů a mediálních odborníků. Pořádá ho Člověk v tísni v programu Jeden svět na školách.

PR pro 4Home zajistí Allmedia4u

Po dílčích produktových kampaních dostala agentura na starost všechnu komunikaci.

Komunikační agentura Allmedia4U Tomáše Staňka zahájila spolupráci s firmou 4Home, zaměřenou na pohodlné bydlení, dům a zahradu. Agentura bude mít na starosti produktovou i korporátní komunikaci. “Pro 4Home jsme realizovali PR pro dílčí produktové kampaně a vzhledem k jejich dobrým výsledkům se 4Home rozhodl ke kontinuální spolupráci,” uvedl majitel agentury Staněk.